Kako shujšati še pred naslednjim poletjem?

Kako shujšati do poletja

Odvečni kilogrami, nočna mora skoraj vsakega človeka. Redki so namreč tisti, ki se lahko vsak dan hvalijo, da pojedo kolikor hočejo in so vedno enaki. Večina namreč te sreče nima, zato se na tehtnici pozna vsak košček čokolade posebej. Včasih celo tisti, na katerega samo pomislijo, ne da bi ga v živo videli.

Ena izmed težav, ki se nemara pripeti večini, je, da se na hujšanje spomni nekaj mesecev (ali celo manj) pred poletjem. Potem se loti kakšne brutalne diete in rekreacije, nakar s strahom v očeh opazuje, kaj se s telesom dogaja iz dneva v dan, iz tedna v teden. Hujšanja se je potrebno lotiti sistematično, si dati čas in vse skupaj početi z mislijo na zdravje.

1. Ne čakajte na zadnji teden

Zima se počasi prevesi v pomlad, težke cunje gredo nazaj v omaro, pojavi se pomladno sonce in včasih kakšen dan že segreje na temperaturo, ki je primerna za nekaj malega gole kože. Groza! Iz ogledala v vas gledajo nakopičeni kilogrami preko zime, ki poleti vsekakor ne smejo z vami na plažo. Še je čas.

Prične se mrzlično brskanje po spletu in iskanje najhitrejših in najbolj učinkovitih diet. Potem sledi sprint na kratke proge, rezultatov pa ni. Hujšanja se lotite pravi čas, da boste imeli na voljo dovolj prostora za postopno topljenje kilogramov na pravi način. Odvečni kilogrami so nezdravi, a tudi prehitro in nepremišljeno hujšanje je.

2. Zastavite si cilj

Glede na prekomerno težo si zastavite objektiven, a konkreten cilj. Pozanimajte se, kakšna je vaša idealna teža (glede na starost, spol in višino) ter preverite, za koliko kilogramov trenutna teža odstopa od nje. Potem poglejte tudi, kje so se nabrali odvečni kilogrami.

Nekaterim se najraje okoli trebuha, drugim na zadnjici ali stegnih, spet tretjim se razporedijo povsod po telesu. To je pomembna informacija tudi s stališča izbire optimalnega postopka hujšanja. Obstajajo namreč shujševalne kure in vaje posebej za trebuh, noge, …

3. Pripravite si načrt

Super, pred seboj imate število odvečnih kilogramov, ki se jih želite znebiti, zdaj pa je na vrsti načrt, kako se jih boste lotili. Želeli si boste hujšanja, ki ne bo ogrozilo vašega zdravja, in zaradi katerega ne boste vsak dan nesrečno lačni. Zapomnite si, da pravo hujšanje nikoli ne poteka zgolj z omejevanjem hrane.

Če želite shujšati na zdrav način, potem se boste odvečnih kilogramov lotili v kombinaciji prehrana – gibanje. Tako je, brez gibanja pač ne bo šlo. Človek lahko na silo izgubi nekaj kilogramov, pri katerih pa gre na začetku na žalost zgolj za izgubljeno vodo, ki precej hitro izpuhti iz telesa.

4. Ustrezna zdrava prehrana

Ker smo si ljudje različni in nam ni vsem všeč enaka hrana, boste to v določeni meri seveda prilagodili tudi sebi. A zgolj v določeni meri. Paziti bo potrebno namreč na beljakovine, ogljikove hidrate in maščobe. Od kod in koliko jih boste zaužili, pa je povsem druga stvar. Držite se zastavljenih jedilnikov in se ne slepite, da lahko kdaj pa kdaj skrenete s poti.

Kar pa je še bistvenega pri izgubi odvečnih kilogramov, je seveda gibanje. Spremembo v prehranjevalnih navadah morate obvezno kombinirati z neko vrste rekreacije, če ne že kar s treningom v telovadnici pod budnim očesom vaditelja. Zakaj? Zato, ker smo se ljudje izkazali za precej labilne osebe, ko na vrsto pride izkazovanje moči samokontrole.

Jan 15, 2021 | Objavila v kategorijo Hujšanje | Komentarji so izklopljeni za Kako shujšati še pred naslednjim poletjem?