Kako shujšati po porodu?

Večina žensk začne že v obdobju nosečnosti razmišljati o tem, kako se bodo po porodu znebile vseh odvečnih kilogramov, ki so se nabrali v devetih mesecih veselega pričakovanja. Ko se otrok rodi in vaši dnevi sčasoma preidejo v nekakšno rutino, je pravi čas za hujšanje po porodu. Če še vedno ne veste, kako bi se te akcije lotili, vam bodo na pomoč priskočili naši koristni nasveti.

1. Vstanite in se pričnite gibati. Večina novopečenih mamic je preveč utrujenih za hujšanje in za to, da bi lahko razmišljale o kakršnikoli obliki telesne vadbe. In to je povsem normalno, saj v prvih šestih tednih po porodu žensko telo ni pripravljeno na resno akcijo. Zato v tem času ne pretiravajte. Pojdite na sprehod po okoliških ulicah, poskrbite pa za to, da se boste vsak dan gibali nekaj minut več.

2. Dojite. Med dojenjem vaše telo potrebuje okrog 500 kalorij več na dan, porabi pa zavidljivih 600 do 800 kalorij na dan. Že to dejstvo samo omogoča hujšanje po porodu. Nekatere ženske so tako srečne, da vso poporodno težo odvržejo samo z dojenjem. Nekatere druge pa potrebujejo dodatno pomoč.

3. Hujšanje po porodu si zagotovite z dvigovanjem uteži. Če ni nobenih poporodnih zapletov, bo vaše telo pripravljeno na bolj resno vadbo nekako šest tednov po porodu. S pomočjo treninga za moč boste še kako pospešile svoj metabolizem. V vadbo pa vključite tudi svojega otročička. Primer: z otrokom v naročju izvajajte izpadni korak. Za več idej lahko povprašate tudi kakšnega strokovnjaka.

Hujšanje po porodu

Pri hujšanju z vadbo vam je lahko v pomoč tudi vaš otročiček.

4. Pazite na vnos kalorij in maščob. Odpovejte se praznim kalorijam, ki jih vsebujejo čips in različne gazirane pijače, poslovite pa se tudi od diet, ki izključujejo celo skupino živil (npr. beljakovinska dieta). Vaše hujšanje bo uspešno, če boste poskrbeli za pestro in uravnoteženo prehrano in si privoščili veliko sadja in zelenjave. Bodite pozorni tudi na to, da se ne boste prenajedali.

5. Privoščite si dremež. Tudi s pomočjo tega bo hujšanje po porodu bolj uspešno! Pomanjkanje spanja lahko upočasni vaš metabolizem, zaradi česar se boste težko znebili poporodne odvečne teže. Zato spite takrat, ko spi dojenček, domača opravila pa naj kar počakajo na kakšno kasnejšo uro. Najbolj pomembno je to, da boste spočiti in imeli dovolj energije.

Ponudili smo vam kar nekaj nasvetov, kako po porodu pridobiti nazaj svojo vitko in privlačno postavo. Vseeno pa naj vas kilogrami ne obremenjujejo preveč, raje se z veseljem posvetite novemu družinskemu članu. Želimo vam veliko uspeha in čudovitih trenutkov!

Deli vsebino in pomagaj shujšati tudi svojim prijateljem ...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja