Kako pridobiti kilograme?

Želja, da bi pridobili kilograme, je gotovo manj pogosta od želje, da bi se kilogramov znebili, vendar ima marsikdo težave prav s tem. Prenizka telesna teža je, tako kot previsoka, namreč nevarna za zdravje. Kako se lotiti pridobivanja kilogramov? Zamisel, da je najbolje jesti hrano z veliko kalorijami in se pri tem manj gibati, je morda res vabljiva, vendar si boste s tem naredili medvedjo uslugo. Že res, da se boste zredili, vendar boste s tem tudi slabo vplivali na svoje zdravje oziroma morda celo zboleli. In seveda velja omeniti tudi dejstvo, da ima marsikdo takšno presnovo, da lahko poje kar koli si zaželi, pa ne gredo kilogrami prav nič navzgor.

Visoko kalorična hrana

Visoko kalorična hrana ni rešitev za hitro pridobivanje kilogramov.

Najbolje se je torej odločiti, da bomo kilograme pridobivali po pameti. Ker vsakdo ve, da so mišice težje od maščob, je treba v prvi vrsti poskrbeti prav za mišično maso. To pomeni, da se je potrebno lotiti vaj za moč, tako z lastno težo kot z utežmi, s čimer bomo povečali tako volumen kot maso mišic. Da bi to dosegli čim hitreje, si seveda velja pomagati s pravo prehrano. Pred vadbo je potrebno zaužiti dovolj ogljikovih hidratov, ki nam bodo dali energijo in skrbeli, da bo vnos kalorij večji od njihove porabe (in tako zaradi treniranja ne bo prišlo celo do hujšanja), po vadbi pa je treba mišice primerno nahraniti z beljakovinami oziroma z aminokislinami. Tega se lahko lotite z različnimi naravno pripravljenimi jedmi, ali pa posežete po športni prehrani, ki je namenjena prav povečanju mišične mase. Ne pozabite tudi na uživanje maščob. Kljub temu, da je veliko maščob škodljivih za srce in ožilje, jih je veliko tudi dobrih – in predvsem potrebnih za najrazličnejše življenjske procese v telesu.

Hrana za športnike

Uživajte le preverjeno hrano za športnike, zraven pa veliko telovadite.

Največja napaka, ki jo lahko naredite v želji po pridobivanju kilogramov, pa je vsekakor uživanje sladkorja. Ta se bo res hitro spreminjal v telesno maščobo, vendar bo hkrati povzročal tudi nezdrava nihanja v krvnem sladkorju in vas nazadnje pripeljal do bolezni srca ali diabetesa.

Deli vsebino in pomagaj shujšati tudi svojim prijateljem ...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja