7 razlogov za pridobivanje kilogramov

Zakaj se redite? Česa ne delate prav? V kolikor ste zdravi, ne bi smeli pridobivati kilogramov, če se zdravo prehranjujete, ne pojeste preveč in se gibate. Seveda pa lahko na pridobivanje kilogramov vplivajo tudi bolezni.

Najpogostejši razlogi za več kilogramov, za katere ste krivi povsem sami

Zdrav človek se ne more rediti, če porabi toliko energije, kot je njegovo telo dnevno porabi. Kadar pride v tej enačbi do nesorazmerja, se pričnemo rediti oziroma, če nesorazmerje obrnemo, pričnemo izgubljati kilograme. Razlogi za povečevanje telesne teže so običajno precej preprosti:

1. Premalo se gibate, torej porabite premalo energije. Telo lahko precej prikrajšate za hrano in tako zmanjšate vnos energije, a nobena dieta vam ne bo koristila, če ne boste poskrbeli za porabo energije.

2. Ne jeste veliko in se tudi nekoliko gibate, pa gredo kilogrami vseeno navzgor? Potem je morda kaj narobe z vašim načinom prehranjevanja. Ni namreč pomembno, koliko pojeste količinsko, temveč kaj to pomeni v smislu energijske vrednosti. Privoščite si več hrane z nižjo energijsko vrednostjo, kalorični hrani pa se odpovejte.

Hitra hrana

Če se ne boste odpovedali hitri hrani, zagotovo ne boste shujšali.

3. Ne jeste veliko, si pa radi privoščite kakšno pijačo, za katero niti pomislite ne, da prinese več kalorij kot prava hrana? Veliko kalorij lahko pridobimo z mlekom (zlasti neposnetim, domačim), še več pa s sladkimi pijačami. Tudi voda z okusom ima svoj delež kalorij, da o nektarjih (ki so pogosto dodatno sladkani) in gaziranih pijačah, pivu in drugem alkoholu sploh ne govorimo.

4. Ste se odločili za spremembo prehrane za zdrav življenjski stil, kilogrami pa gredo gor, namesto dol? Zdrava prehrana ni nizkokalorična prehrana. Zelo zdrava živila, kot so oljčno olje, oreščki in semena, so polni energije. Res je, da vsebujejo zdrava mikrohranila in tudi zdrave maščobe, a zavoljo kalorij, ki jih prinašajo, z njimi ne smemo pretiravati.

5. Nezavedno uživanje velike količine kalorij z namenom zdravega življenja prinašajo nekatere sodobne modne muhe, na primer priprava sadno zelenjavnih napitkov oziroma smoothiejev. Ste vedeli, da je lahko sadni smoothie bolj kaloričen kot klasično kosilo? Sadje vsebuje veliko sladkorjev, zato bodite previdni.

6. Stres in pomanjkanje spanja. Zaradi stresa lahko ves čas nekaj grizljamo, prav tako pa tako stres kot pomanjkanje spanja vplivata na nepravilno izločanje hormonov, kar se nazadnje pozna pri kilogramih. Sprostite se in se naspite!

7. Pijete premalo vode? Ta je za dobro presnovo nujna. Prav tako tudi ni dobro, če imate »pokvarjen senzor« za žejo in telesno potrebo po vodi občutite kot potrebo po lakoti, zaradi česar se vam zdi, da je telo lačno hrane.

Deli vsebino in pomagaj shujšati tudi svojim prijateljem ...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja